De ce susținem start-up-urile și care sunt etapele care conduc către succes?

Articole

Atunci când vine vorba de susținerea unui start up, mereu vom spune ”DA” și vom face tot ce ne stă în putință pentru a ajuta. Știm cât de important este acest lucru, știm cât de mult contează deschiderea și susținerea unei firme care furnizează echipamente pentru laboratoare dentare atunci când ești la început de drum. Mai mult decât atât, știm că efortul pe care îl depunem ajută la construirea unui vis, iar asta contează cel mai mult pentru noi. Care este istoricul Tiana Dent în susținerea start up-urilor de profil din România? Puteți afla citind materialul de mai jos.

Susținerea start-up-urilor este unul dintre obiectivele TIANA DENT, încă de la înființare, fiind una dintre practicile care au condus la consolidarea brandului pe piața de profil.

Când începe parteneriatul?

 Parteneriatul începe în faza de ofertare a proiectului tip start up, când primim solicitarea din partea clientului, la care răspundem în termen de 2-3 zile lucrătoare, după ce evaluăm complexitatea ei și modul în care putem eficientiza colaborarea, pentru a ne încadra în etapele de lucru. Acesta este momentul în care nici noi, nici clientul, nu avem idee dacă licitația va fi favorabilă societății sau nu. Cu toate acestea, fiecare dintre părți investește timp, răbdare și multă implicare în reușita ofertării. Eforturile depuse în această fază sunt imense,de ambele părți. Ce contează cel mai mult în această fază sunt: promptitudinea ofertării, prețurile avantajoase și comunicarea, dar mai ales înțelegerea nevoilor clientului, pe care îl consiliem în a-și alege cele mai bune produse pentru propriul lui laborator, care să îl ajute în optimizarea timpilor, a costurilor și a work flow-ului din laborator.

De ce consiliere?

Fiind distribuitori de echipamente laboratoare dentare, cunoaștem cel mai bine caracteristicile tehnice ale produselor, precum și utilitatea lor într-un laborator dentar. Uneori, clientul tinde să aleagă produse care nu corespund nevoilor unui start up. De aceea, considerăm că este foarte important să îl ascultăm cu atenție, pentru a răspunde punctual solicitărilor și pentru a-l direcționa către cea mai bună alegere pentru business-ul lui. Spre exemplu, unul dintre clienți ne-a contactat pentru achiziția unui cuptor de ardere , însă noi i-am ofertat un cuptor de ardere și presare, deoarece am considerat că îl va ajuta mai mult. Lucru care s-a și întâmplat, de altfel.  

Cum se întâmplă?

După etapa de consiliere și de alegere a produselor, începe etapa de negociere. Pentru echipa noastră, aceasta este etapa cea solicitantă, scopul fiind acela de a obține oferte avantajoase pentru clienții noștri, în ideea de a ajuta la construirea de laboratoare dentare de ultimă generație. Am dorit să oferim de fiecare dată cele mai bune prețuri de pe piață, iar acesta este un obiectiv pe care l-am atins de fiecare dată, în interacțiunea cu clienții noștri. Am utilat în totalite câteva laboratoare dentare, iar altele au fost utilate parțial cu aparatură  Ivoclar sau Trystom, unde suntem importatori direcți si am oferit cel mai bun preț de pe piață. 

Ce facilități oferim pentru start up-uri?

Suntem perfect conștienți de contextul pieței, dar și de problemele întâmpinate de un start up, așa că suntem cât se poate de maleabili și ne pliem pe situația fiecărui client, acordând facilități privind modalitatea de plată. Considerăm că acest lucru este de un real ajutor pentru oricine aflat la început de drum. 

De ce susținem start-up-urile?

Știm că acest lucru este foarte important pentru clienții noștri. La fel de important este și pentru noi, prioritatea noastră fiind parteneriatele pe termen lung. Iar noi, ca echipă, investim foarte mult în aceste parteneriate, definite cel mai bine de rapiditate, profesionalismul, comunicare și înțelegerea nevoilor clientului. Suntem încântați că putem fi alături de clienții noștri și că putem ajuta la îndeplinirea unui vis,

Ne aducem aminte și acum de primul start-up susținut, care a fost o încercare și pentru noi. Am avut de livrat și instalat 26 de aparate. În momentul în care am descărcat aparatele, am văzut zâmbetul și privirea plină de recunoștință a clientului. Iar acesta a fost momentul în care am decretat că acesta este singurul lucru care contează pentru noi: mulțumirea celui care apelează la serviciile noastre.